FOod hè u mondu, a sicurità alimentaria hè una grande cosa. Cum'è una chjave di mecanizazione in i prudutti alimentarition, secadoru di granu hè diventatu più è più ricunnisciutu è accettatu per u so altu rendiment è a bona racolta di i culturi alimentari. Certi pirsuni in l'industria ancu l'alzanu per esse un sustegnu strategicu impurtante di a sicurità alimentaria naziunale. L'asciugatura di u granu hè a chjave per apre "l'ultimu chilometru" di a pruduzzione mecanizzata di l'alimentariu. Hè d'impurtanza strategica di sviluppà machini di secca di granu per assicurà a sicurezza alimentaria naziunale.
In cunfrontu cù u metudu di secca naturale, l'usu di u modu di secca meccanizatu sicca l'alimentu, almenu in i seguenti trè aspetti anu vantaghji significativi senza pari:

Prima, pò migliurà assai l'efficienza di u travagliu, salvà a terra è i costi di u travagliu. Ogni secadoru 10-ton solu una persona operazione, u prucessu mediu ghjornu di granu finu à 2 à 3 kg; è pigliate u metudu di siccà naturali, per asciucà a listessa dimensione di l'alimentu hà bisognu di almenu 6 persone è piglia ancu 3 à 5 ghjorni.
Siconda, hè più adattatu per l'operazioni intensive à grande scala, libera da l'ambienti naturali, cum'è siti, u clima è altri benefizii, conduce à a riduzzione di disastru è a preservazione di granu.
In terzu, hè di aduttà l'asciugatura meccanizatu di l'alimentu, ma ancu evità efficacemente mischjà a contaminazione secundaria cum'è a terra, ghiaia, sundries è gas di scarico di veiculi, per assicurà a qualità è a qualità di l'alimentu megliu, ma ancu per prumove l'ingressu di l'agricultori.
Da i dui aspetti di a strategia naziunale di securità alimentaria chì esige a quantità tutale di l'alimentariu è a qualità è a sicurezza, a mecanizazione è l'asciugatura di l'alimentariu hè d'impurtanza strategica. Sicondu i dati ufficiali di u guvernu, cum'è u più grande pruduttore è cunsumadore di granu di u mondu, a Cina pruduce circa 500 milioni di tunnellate di granu annu. Dopu à a cugliera di granu in Cina, tribbia, sicca, almacenamentu, trasportu, trasfurmazioni, cunsumu è altre pèrdite in u prucessu finu à u 18%. Frà elli, per via di ragioni climatichi, i cereali ùn ponu micca esse siccati à u sole o ùn anu micca ghjuntu à l'acqua sicura, chì causanu muffa è germogliamentu è altre pèrdite di manciari finu à circa 5%, ogni annu cù una perdita di circa 20 milioni di tunnellate è un ecunomicu direttu. perdita di 20 miliardi à 30 miliardi. In questu sensu, u sviluppu di l'industria di l'asciugatura di granu è l'equipaggiu ùn hè micca necessariu, ma deve esse.
Tempu di post: Feb-17-2016