A Birmania, una volta u più grande esportatore di risu di u mondu, hà stabilitu a pulitica di u guvernu di diventà u primu esportatore di risu in u mondu. Inseme cù i numerosi vantaghji chì l'industria di u risu di Myanmar hà per attruverà l'investimentu straneru, Myanmar hè diventatu un centru cummerciale di fama mundiale per u risu è l'industrii cunnessi A basa d'investimentu hè prevista per diventà unu di i primi cinque esportatori di risu in u mondu dopu à 10 anni.
Birmania hè u più grande paese di cunsumu di risu per capita in u mondu è una volta u più grande esportatore di risu in u mondu. Cunsumendu solu 210 chilò di risu per capita, Myanmar conta quasi u 75% di l'alimentariu di Birmania. Tuttavia, a causa di anni di sanzioni ecunomiche, e so esportazioni di risu sò state affettate. Cume l'ecunumia di Birmania diventa più aperta, u Myanmar pensa à radduppià a so spedizione di risu di novu. Tandu, Tailanda, Vietnam è Cambogia averà un certu gradu di sfida à u so statutu di grandi putenzi di risu.

Nanzu, u direttore di u dipartimentu di prumuzione cummerciale di u Ministeru di u Cummerciu di Myanmar hà dettu chì l'offerta annuale di risu pulitu era 12,9 milioni di tunnellate, 11 milioni di tunnellate più altu di a dumanda domestica. L'esportazioni di risu di Myanmar sò stimate chì sò aumentate à 2,5 milioni di tunnellate in 2014-2015, da a previsione annuale di 1,8 milioni di tunnellate in April. Hè infurmatu chì più di 70% di a pupulazione di Myanmar hè oghji impegnata in u cummerciu di risu. L'industria di u risu di l'annu passatu hà cuntribuitu à circa 13% di u pruduttu internu grossu, cù a Cina chì rapprisenta circa a mità di u totale.
Sicondu u rapportu di l'annu passatu da u Bancu di Sviluppu Asiaticu (ADB), Myanmar hà u vantaghju di bassi costi di produzzione, vastu terrenu, risorse d'acqua sufficienti è forza di travagliu. E cundizioni naturali per u sviluppu di l'agricultura in Myanmar sò boni, pocu populati, è u terrenu hè altu da u nordu à u sudu. U Delta di Irrawaddy di Birmania hè carattarizatu da canali verticali è horizontali, stagni densi, terreni dolci è fertili è corsi d'acqua convenienti. Hè cunnisciutu ancu com'è Granaio Birmanu. Sicondu i funzionari di u guvernu di Myanmar, l'area di u Delta di l'Irrawaddy in Myanmar hè più grande di u Mekong in Vietnam è cusì hà a capacità di aumentà a produzzione di risu è l'esportazioni.
Tuttavia, a Birmania hè attualmente di fronte à un altru dilema per rinvià l'industria di u risu. Circa 80% di i mulini di risu in Myanmar sò di piccula scala è e fresatrici di risu sò obsolete. Ùn ponu micca macinà u risu in u requisitu di un cumpratore internaziunale Di i particeddi fini, risultatu in u risu rottu più di Tailanda è Vietnam 20%. Questu furnisce una grande opportunità per l'esportazione di l'equipaggiu di granu di u nostru paese
A Birmania hè ligata à u paisaghju cinese è hè u vicinu amichevule di a Cina. E so cundizioni naturali sò eccellenti è e so risorse sò estremamente ricche. L'agricultura hè a basa di l'ecunumia naziunale di Myanmar. A so pruduzzione agricula cunta circa un terzu di u so PIB è e so esportazioni agriculi contanu circa un quartu di e so esportazioni totali. A Birmania hà più di 16 milioni di ettari di spazi aperti, terreni inattivi è terreni deserti per esse sviluppati, è agricultura Grande putenziale di sviluppu. U guvernu di Myanmar attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di l'agricultura è attrae attivamente l'investimentu straneru in l'agricultura. À u listessu tempu, prumove ancu l'esportazione di prudutti agriculi cum'è gomma, fasgioli è risu in tutti i paesi di u mondu. Dopu à u 1988, a Birmania hà postu l'agricultura di sviluppu prima. Nantu à u sviluppu di l'agricultura, Myanmar hà purtatu u sviluppu di tutti i campi di a vita in l'ecunumia naziunale è in particulare u sviluppu di a fabricazione di machini agriculi in relazione à l'agricultura.
Avemu un livellu relativamente altu di trasfurmazioni alimentari in u nostru paese è un eccessu di capacità di trasfurmazioni. Avemu certi vantaghji in e tecnulugia di trasfurmazioni di certi variità alimentari. U guvernu cinese incuragisce ancu l'imprese di trasfurmazioni di cereali è alimentari à esce. In generale, cum'è Myanmar hà intensificatu a so attenzione à l'agricultura è a custruzzione di l'infrastruttura in l'ultimi anni, a dumanda di machini agriculi è macchine alimentari cresce. Questu hà furnitu opportunità per i pruduttori chinesi per entra in u mercatu di Myanmar.
Tempu di post: Dec-03-2013