• L'industria di e macchine di imballaggio deve piglià a strategia di marca aderisce à a "Qualità prima"

L'industria di e macchine di imballaggio deve piglià a strategia di marca aderisce à a "Qualità prima"

Macchinari imballaggio Alimentari hè relativamente parlante, hè un sviluppu relativamente lentu di l'industria, i so mancanze. Principalmente riflette in i seguenti spazii: A causa di l'urighjini diffirenti di l'imprese, u capitale, l'equipaggiu, a forza tecnica varieghja assai, u puntu di partenza hè ancu diversu in u livellu. A tendenza generale hè menu altu puntu di partenza, a maiò parte di l'imprese stanu in l'equipaggiu di livellu bassu. Ci sò parechje in una regione induve a produzzione hè più ripetibile, i prezzi sò cumpetitivi è i prufitti sò debuli.

Macchinari di imballaggio

Ricertamenti, alcune imprese d'esportazione anu truvatu chì alcune opportunità di cummerciale in i mercati stranieri tendenu à affruntà in a produzzione di massa, facennu chì certi prudutti si ammazzanu l'un l'altru per a lotta per i clienti, disperati di negoziu, micca solu micca prufittuali, ma ancu "vendenu". L'intervinzione in a cumpetizione in u mercatu internaziunale in questa attitudine in ultimamente porta à i paesi stranieri chì utilizanu i nostri prudutti cum'è un ughjettu di investigazioni "anti-marketing". À quellu tempu, e perdite ùn saria micca una impresa, ma tutta a industria.

Dunque, l'industria di e macchine di imballaggio deve avà piglià a strategia di marca. L'imprese chì si fermanu à u principiu di "qualità prima" duveranu prima di tuttu avè u fundamentu di creà nomi di marca. Inoltre, cù l'innuvazione cuntinuu in a cumpetizione, l'applicazione di l'alta tecnulugia è l'esplorazione di tecnulugia d'avanguardia, l'imprese famose è i prudutti cunnisciuti saranu gradualmente schermati.


Tempu di post: 16 settembre 2014