• A cumpetizione di i Stati Uniti per l'esportazioni di risu in Cina hè sempre più feroce

A cumpetizione di i Stati Uniti per l'esportazioni di risu in Cina hè sempre più feroce

Per a prima volta, i Stati Uniti sò permessi di esportà risu in Cina. À questu puntu, a Cina hà aghjustatu una altra fonte di u paese di fonte di risu. Cum'è l'importazione di u risu di a Cina sughjetta à quote di tariffu, hè previstu chì a cumpetizione trà i paesi importatori di risu serà più intensa in u periodu dopu.

U 20 di lugliu, u Ministeru di u Cummerciu di a China è u Dipartimentu di l'Agricultura di i Stati Uniti anu publicatu simultaneamente a nutizia chì, dopu chì e duie parti anu negoziatu per più di 10 anni, i Stati Uniti anu permessu di esportà risu in Cina per a prima volta. À questu puntu, una altra fonte hè stata aghjunta à i paesi importatori di Cina. A causa di a restrizzione di e quote di tariffu nantu à u risu impurtatu in Cina, a cumpetizione trà i paesi importatori hè prevista per esse più intensa in l'ultima parte di u mondu. Impulsatu da l'esportazione di u risu di i Stati Uniti à a Cina, u prezzu di u cuntrattu di CBOT di settembre hà aumentatu da 1,5% à $ 12,04 una parte u 20.

I dati doganali mostranu chì in u ghjugnu u voluminu di l'importazione è l'esportazione di risu in Cina hà continuatu à cresce. In 2017, l'impurtazione è l'esportazione di u risu in u nostru paese hà subitu cambiamenti maiò. U voluminu di l'exportazione hè cresciutu assai. U numaru di paesi importatori hè aumentatu. Cume a Corea di u Sudu è i Stati Uniti si sò uniti à a gamma di esportazioni di risu in Cina, a cumpetizione di l'impurtazione hè gradualmente aumentata. À questu puntu, a battaglia per l'impurtazione di risu in u nostru paese hà iniziatu.

E statistiche doganali mostranu chì in u ghjugnu 2017 a Cina hà impurtatu 306 600 tunnellate di risu, un aumentu di 86 300 tunnellate o 39,17% in u listessu periodu di l'annu passatu. Da ghjennaghju à ghjugnu, un totale di 2,1222 milioni di tunnillati di risu sò stati impurtati, un aumentu di 129,200 tunnellate o 6,48% in u listessu periodu di l'annu passatu. In u ghjugnu, a Cina hà esportatu 151,600 tunnellate di risu, un incrementu di 132,800 tunnellate, un incrementu di 706,38%. Da ghjennaghju à ghjugnu, u numeru tutale di risu esportatu era di 57.030 tunnellate, un aumentu di 443.700 tunnellate o 349,1% in u listessu periodu di l'annu passatu.

Da i dati, l'impurtazioni di risu è l'esportazioni anu dimustratu un momentu di crescita bidirezionale, ma a crescita di l'esportazione era significativamente più altu ch'è a crescita di l'impurtazione. In tuttu, u nostru paese appartene sempre à un importatore netu di risu è hè ancu l'ughjettu di a cumpetizione mutuale trà i principali esportatori internaziunali di risu.

A cumpetizione di i Stati Uniti per l'esportazioni di risu in Cina hè sempre più feroce0

Postu tempu: Jul-31-2017